jangan berharap sangat dengan manusia sekeliling . kau kena pandai manage diri kau . tak kisahlah kau duduk bandar ke , kampung ke , hutan ke , laut ke . kau kena sesuaikan diri kau dengan sekeliling . independent . berdiri atas kaki sendiri . buat semua sendiri . kau dah besar , bukan bermakna kau kena minta tolong untuk semua benda . ada oerkara kau kena buat sendiri . kalau dulu bolehlah kau nak minta orang lain tolong kau buat semua benda , tapi sekarang kau kena buat sendiri . rasa sikit tanggungjawab dalam diri .

learn

Learn respect other babe . sampai bila nak orang sabar dengan perangai kau . kesabaran orang lain kau jangan pernah cabar . satu masa dia habis , habislah kau . untung kau ni apa kau buat orang diam . kalau aku , sekali dua memang aku diam tapi lepas tu sorry lah , kau memang kena maki . aku bukan jenis nak sabar sabar , pastu pendam . satgi aku bengang kau dengan babi memang takde beza . bila orang lain diam , kau patut faham , respect . bukan makin buat perangai . aku cakap macam ni sebab aku pun boleh faham keadaan kau , takkan kau tak boleh faham keadaan orang lain . susah sangat ke nak faham ? kalau susah sangat , belajar, bagi senang , mudah . masuk tempat orang , ikut cara orang , bukan ikut cara kita . makin lama duduk tempat orang , ikut adat orang , bukan adat kita .