Back

Finally im here to spill out what ive through

Ahaa sekian lama tak update harini baru rasa nak update .

Cerita keadaan sekeliling . Pergi mana mana semua dengan kawan . Tapi kawan tu jenis tikam kawan . Kau rasa ? Aku bukan kisah pun kalau ada kawan nak tikam belakang ni sebab aku pun boleh nak buat cuma aku taknak . Aku bukan nak buka aib kawan aku or whatever cuma aku nak spill apa aku rasa .

Satu masa bila kau nak saing aku dalam akademik aku tak kisah . Sebab bagi aku tu cabaran tapi bila aku lebih kau kata aku macam macam , But bila kau dapat lebih dari aku kau bangga gila nak mati semata nak bagi aku jeles kau rasa bermotif ke ? And kau bangga sebab kau ramai kawan lelaki and banyak scandal and ada bf . Cerita dekat aku sebab nak aku tahu yang kau laku . Motif ? Oh cmon babe , kau gaduh dengan bf kau , kau cari aku juga . Banyak kali nasihat pun tak guna . Aku sangat menyampah dengan perangai kau yang menggelejat bila nampak lelaki . Ohya bukan aku takde nafsu dekat lelaki cuma kita perempuan jangan nampak murah sangat please . Sekian dari aku untuk kau .

" Dah masuk uni nanti , cari kawan elok elok . Jangan mudah percaya orang " Senior aku selalu dok ingatkan aku benda ni . Hm sebenarnya tak payah tunggu dekat uni pun takpe . Tengok je masa kau sekolah menengah , cukup . Aku taknak cakap banyak . Kalau aku bising , ramai cop aku macam macam .

Cuti lepasan SPM .
Halatuju lepas SPM .

Aku masih keliru .

No comments:

Post a Comment