Febuary



Bila mana kau merindui orang yang kau rindu sampai tiap masa kau fikir tentang dia , keadaan dia dan sampai satu tahap kau tak dapat tahan rindu kau dekat dia and kau tutup mata sebab tahan sakit pendam rasa rindu tu and at last air mata kau mengalir turun basahkan pipi kau tu tanda kau memang tengah rindu dekat dia tahap giga .

Masalah perlu dikongsi .
Iyaaa memang ada kebenarannya . Tapi bukan semua orang kau boleh share masalah kau sebab bukan semua orang boleh selami perasaan kau . Banyaknya yang tadah telinga tapi hati cuma bersahaja . Nak jumpa yang betul betul selami masalah and perasaan kau tu dalm sejuta manusia ada sorang je .

Tercabar .
Perasaan yang aku rasa bila mana sang kekasih hati mendahulukan manusia lain berbanding aku . Aku boleh rasa pulmonary artery aku nak pecah darah aku laju mengalir and kepala aku berasap serta sesak pernafasan akibat tahan sebak . Kau kena tahu rasa tu perit dan terlalu perit .


No comments:

Post a Comment