March Post

Baru lepas azab UP1 . Gilaaaa memang gilaaa . UP1 aku tak study . Haihhhh memang taklah cerita dia .

Hari hari berjalan seperti biasa . Ecehhhh macamlah aku ni buat kerja lain . Poyossss . Hmm harini mojoriti budak form 5 pergi kem Nadwah . Dan aku duduk melepak goyang kaki dekat rumah hadap akaun serta addmath , kekasih hati aku . Gila tak gila baru habis UP1 dah kena kerah study itu ini . Takpe takpe . Tahun last , tahun last .

Point kali ni takde point . Aku punya lifeless kali ni teruk siaaa . Tahun ni jiwa kacau kalau ada yang cari pasal dengan aku . Tahun ni aku lain ? Hahaa mungkinlah . Pergi lantak situ . Dah malas nak fikir yang ntah apa apa tu . Mana pernah orang puas hati dengan kita . Sembang ah Syaii , kau pun sama :b Perghhh sedar diri . Hahaha noob .

*kunyah chewing gum*

Masa depan . Haihhhh ni bukan sembang masa depan yang lepas SPM . Bukan . Ni masa depan yang lain . Yang aku je faham apa . Macam mana nak hadap weh ? Aku harap aku dan awak cukup kuat untuk hadap semua benda ni . Sabar je dengan apa yang akan jadi . Sebab kita je tahu benda yang sebenar . Ignore semua lalang lalang tu . Puihhhhhh !


Syaii xx
15March2014
0250am

No comments:

Post a Comment