.

Tangan tetiba rajin nak menaip dan idea ntah apa apa datang secara tetiba and aku baru lepas otp tapi tu bukan point wehh cuti dah start siot hahaha heaven kan oh tidah sesungguhnya aku taknak pun cuti ni bosan kau tahu duduk rumah goyang kaki makan anggur cis padahal banyak lagi kerja berfaedah aku boleh buat tapi apakan daya sifat malas menguasai diri ni puihh syaitannirrajim betullah .

Addmath aku belambak kena siapkan tapi aku malas gilaa nak buat sebab chapter tu haprak aku tak faham satu benda pun ni semua punca aku tidur dalam kelas heh nasib baik sedar salah diri tu :3

Tetiba nak cakap yang ' Weh lantak koranglah nak buat apa lepas ni aku malas dah nak amik port . Jangan kacau life akulah kalau aku tak kacau kau . Pergi mampus . ' Ni semua untuk stok stok yang suka sibuk hal aku haih apa masalah suka nau dok semak pasal itu ini padahal sikit pun aku tak kacau kau , kan ? So kau pergilah main jauh jauh jangan kacau aku biar pergi lantak ler aku nak buat apa pun bukan aku kacau kau . Ke kau yang saje nak aku kacau kau ? Janganlah macam tu bro .

Sekarang ni lagi ramaik kawan makan kawan .


Kau baca kau sentap . Haaa memang kau lah ni .

LiveYourLife
Syaii
ImissYouSoMuch
24March2014
1442



No comments:

Post a Comment