Down

Terlalu banyak ujian dan dugaan kali ni . Tabah . Itu paling perlu . Kadang kadang rasa dah fedup nak hadap semua benda ni tapi kita bukan boleh lari dari masalah . Ye tak ? Kadang kadang rasa diri ni macam hape je sebab asyik diuji . Banyaknya dosa . Terlalu .

Kalau sakit kita boleh rawat , jumpa doktor , makan ubat . Tapi kalau sakit hati ? Yaaa , hanya Dia yang tahu betapa dalamnya kesakitan tu . Betapa peritnya kesakitan tu . Sakit . Pedih . Perit . Yang teramat pada hati . Mungkin inilah ujian untuk dosa dosa lalu dihapuskan . Kemungkinan . Siapa tahu ? Kann ?

Luahan je kut semua benda ni . Aku tulis apa yang ada dekat otak aku sekarang . Lately ni macam apa je life aku . Banyak hambarnyaaaaa . Asyik nak pecah je empangnya . Tak tahu mana silapnya . Hm em okay okay aku gerak dulu ah . SMA just oround the corner so chiauuu



xoxo
Syaii
1stNovember2013


No comments:

Post a Comment