Last Post

Cuti dua minggu homework belambak gila macam apa satu harem aku tak sentuh jeling buku pun tak pehh pemalas gila Syaii maklumlah sibuk dengan mengutip duit raya ehh aku still layak dapat duit raya okay tapikan aku seganlah bila orang hulur duit rayakan kan HAHAHAHA

Cuti dua minggu ni aku rindu buah hati pehh tak boleh blah gaya macam ada buah hati je cehh poyo apa apa ntah hmm kdah ignore je pasal buah hati ni sekarang aku dok fikir asrama emm aku malas nak balik asrama doh cam takde benda dah kat sana hati dah takde kat Sam1 tetiba macam nak pindah tahun ni jugak tapi macam sayangkan dah nak habis tahun hmmm kang kalau keluar Sam1 rindu asrama pulak HAHA okay nonsense puihh

Okaylah mata aku dah rabak tahap dewa apa ntah ni cipanzi betul aku baru ingat taknak tidur pehh hanya tinggal kenangan okaylah ohh ye cuba cari noktah ada berapa HAHAHA kalau jumpa bagi tahu tau kang aku bagi topup free fuyooo Syaii baik hati nak derma topup phewww Okay then ciauuu daaaaa

xoxo
SyaiiComelMelMel
4.00 a.m.

No comments:

Post a Comment