Empty

Masuk dorm . Baring . Tarik bantal .
Air mata terus laju macam apa turun . Empang pecah sudah .

Dormmate datang , tanya .

Syaii , kenapa nangis ?

Aku mampu geleng je .
Kadang kadang tak semua cerita aku boleh share dengan orang . Aku lebih rela pendam benda tu . Taknak orang lain rasa beban bila aku cerita problem aku .

Asrama .
Aku senyum . Ketawa . Nangis . Semua kat situ . Sebab kat situ je yang aku rasa aku sempat nak ketawa gembira berduka bagai . Kadang bila dah penat ketawa terbahak , aku akan diam . Serta merta . Teringat dosa lalu . Teringat kawan . Teringat member . Teringat kesalahan yang aku pernah buat .

Kadang kadang teringin nak share dengan member pasal masalah semua . Tapi hati ni degil tak kasi . Dia kata lebih bagus luah dekat kertas daripada luah dekat orang . Sebab tak semua orang bisu .

Last . Untuk awak .
Cukuplah tipu saya . Berhentilah . Saya dah penat macam ni . Saya dah penat nak menangis sebab awak lagi . Sekarang , Allah dah tunjukkan perkara sebenar . Alhamdulillah . Saya telan benda tu walaupun ianya sangat menyakitkan . Semoga awak bahagia dengan dia .

Hati (:
Semoga kau bahagia dengan keputusan yang aku dah buat ni .

xoxo
Syaii
Aku Lemah =='

No comments:

Post a Comment