Random #12


This post I really dedicated to Me . Ehh takdo lahh . Ehh ntahlah . Kkk merepek . Tak payah layan . Bulan ni full exam . Gilosssss memang aku dah ready en ? First paper , Sejarah . Lagi main gila . Esei ntah apa apa merepek . Lantak situ . Tulahh dulu orang suruh belajar takmauu . Ni makan dia . Hmm emm . Aku macam dah nekad je kalau PPT ni exam SMA aku tak memuaskan , aku nak pindah . Smk pun Smk lahh . Hmm tapi kena pandai jaga diri jaga hati lahh :) Tapi taknaklah tinggalkan SAM ohh . Hidup dah sebati dengan tuuu .

Listen , Amsyar accident :'( Wooo cam siot . Macam mana boleh jadi macam tu ? Nak gugur jantung aku bila ibu dia inform pagi tuu . Ya Allah , hope dia okey je . Kena tahan dekat wad seminggu ? Hmm , dapat MC berapa lama lah tu enn ? Dahlah nak trial , nak Pmr . Hm emmm belajar sendirilah jawabnya . You , orang hope You okay je . Take care ohh . I Love You k :***

Kkkk nak out . Kbyee awok awok . Wish me luck k ?

.Le Syeraa.

No comments:

Post a Comment