Random #11


Hai Assalamualaikum . 5 Mei , PRU woi PRU . Jom kita mengundi , jom kita mengundi . HAHAHA k sakai . Makcik pakcik atuk nenek kakak abang yang dah boleh mengundi tuuu , buat pilihan betul betul . Nanti dekat akhirat Allah tanya . Tau ? Kkkk woi aku dekat rumah ni . HAHAHA bahagia siot lari dari asrama yang ntah apa apa tuuuuu . Yaaaa bosan gila kut asrama . Ni pun balik cengkelat follow orang . Kalau tak mesti aku terperap kat dorm dengan Anis and Efa . Hihihi ^^

Listen listen listen , ada orang tu lari rumah . 3 hari direct ibu dia text aku tanya mana dia . Yaaaa manalah aku tahu . Tapi , hmmm ok ni mengaku , risau gila babeng kut dia tak balik rumah . Cam siot harem tak bagitahu aku dia lepak mana . Contact pun tak . Rasa macam nak tampo tampo je muka dia . Dahlah aku tengah jiwa kacau , tambah dia makin serabut aku . Ya Allah , siyes tak tenang beb aku fikir mana dia menghilang . Geram . Rasa macam nak bunuh orang je time tuuuu . Sabarkan jelah hati ni kan kan ?

Beb , aku tengah dalam bulan peperiksaan ni . Sebulan siot . Apesal macam lama sangat ni ? Yaaaa belambak paper kut tambah dengan Al Azhar . Hm emmm wish me luck yaa ? Thank you .

.Le Syeraa.

No comments:

Post a Comment