Problemo :3

Keep playing Penghulu Istighfar by UNIC

Nawhhh got many problemo . Ya Allah , dugaan apa lagi Kau bagi dekat aku sekarang ? Im tired . Done , aku dah penat dengan semua benda ni . Hostel , friends , feeling . Fucking much . HA-HA . Feeling ? Yaaa sampai bila aku nak kena jaga perasaan orang ? Sampai bila aku nak biar aku yang tanggung sedih orang ? Orang lain senang game perasaan aku . Make me like a doll . Okay . Aku ni tunggul mana ada perasaan . So what ? Nobody care . Nobody .

Dapat text dari bestie , yaa old bestie . She got a big problemo and wanna me cheers her back . Hm emm . How can I make you happy sayang ? I dont know how to cheers up peeps act , but I'll try . Hm emm yaaa Im not a good adviser , but here le advise for you dear . Not only you , they also . Listen me , every peeps have their own problems . You , me , she , he , them , they . Everythings happen for a reason , babe . You should fine le way how to solve le problems . Yaaa I know it hard to do but you must sayang . I know you can . Dont ever you put le blame on yourself . Remember , Allah is The Best Planner . Apa apa mengadu dekat Allah . Minta petunjuk . Tenangkan hati . Istighfar . Buat solat sunat . Menangislah kalau itu yang buat diri tu tenang . Menangis sampai puas . Allah tu Maha Mendengar , Dia akan dengar semua rintihan hambaNya . InsyaAllah :') La Tahzan , sayang . La Tahzan

JIWA KACAU JIWA KACAU . Buat semua benda mana jadi doh . Rasa macam nak hentak kepala kat dinding . Peh pehhh tak tahu kenapa jadi macam ni . Ohhaaaa ada orang tacink dengan aku . Tahulah salah aku . So then nak suruh aku mintak maaf ke ? Choyy ego melampaui batas . Maaf saya ego . Sorry . انا آسف . Siot kan perangai ? So what . Nobody care . Syaii , godaii godaii .

Fucking Holiday here . Demmit -.- Kbyee

.Le Syeraa.

No comments:

Post a Comment