Le Exam


Yayaya again here I am . Tiap tiap minggu balik . Heyyy tak menyirap pulak en parents aku ulang alik hantar aku balik Sabak . Nak buat macam mana , hostel is boring to much . Yaaa bosang weh tak tipu . Kalau kat hostel kerja aku lepak makan tidur lepak makan tidur . Menternak lemak jelah jawabnya .

Kk bulan exam ni memang aku overnight jelah kan kan ? Main gila ahh kalau tak overnight . Bila nak menghafal kalau macam tu ? Nak menghafal kat prep memang harapanlah jawabnya , budak budak yang tak exam Sma bukan faham pun situasi budak form 4 yang kena menghafal ni . Cett betul . Form 4 bising je mulalah ada yang buat bunyi suruh diam , tapi bila dorang yang bising kiteorang sound balik pandai main usha slek . Cungkil biji mata tahulahh :b

Hm emm , lagi dua minggu baru habis Mid . Cett betul . Apasal lama sangat exam-nya ni ? Eee tak boleh terima betul -.- Paper Tauhid Feqah aku hancus sehancus yang boleh . Aku tak jawab Tauhid kut . Feqah tu pun hmm pakai bantai je . Ni semua akibat JIWA KACAU . Hailaaa budak dorm aku semua tengah jiwa kacau . Epa punca Epa punca . HAHAHA k sori Epa (:

Next week paper Tafsir Hadith pulak . Ceng ceng , nak hafal apa doh ? Ustazah suruh fokus 6 tajuk belakang . Dahlah tengah malas nak menghafal . Kalau nak mengahafal sebelum exam memang masuk otak jawabnya . Dahlah aku bukan otak menghafal . Takpe takpe , Syaii boleh Syaii boleh ! *jerit dari tingkat 10* Yeayyy peh suka habiskan ? Ni paper AddMath dengan Akaun belum lepas lagi ni . Sengsara aku woiii . AddMath , Account , please solve your problems by yourself ehh ? Jangan nak susahkan hidup aku , boleh kan kan ? Terima kasih xD

With that , kbaii :***

Pstt , Izz dah keluar hospital . Alhamdulillah . Miss him badly :')

.Le Syeraa.

No comments:

Post a Comment