OVER



We're over . Yayaya , Im crying whole the night . Bangun tidur and crying again . Pasang lagu and crying again . Stupid k stupid . Cmon ahh Syai . He leave you . Forget him , let him go . Pasrah . Allah tahu apa yang terbaik untuk kau . Jangan menangis dah . Yayaya , kalau betul dia sayang kau , dia tak buat macam ni . Lumrah hidup manusia Syaa . Biar dia pergi Syaa . Jangan menangis . Ramai lagi yang sayang kau . Kau ada Allah , Family , Members and yang penting Husna . Jangan sebab that boy kau lemah macam ni . Move on Syaa , move on .

Allah je tahu macam mana perasaan aku sekarang . Sakit , pedih , perit . Aku tak pernah rasa macam ni . Yaaa , aku tahu lambat laun benda ni akan jadi jugak . Tapiiii aku tak boleh terima . Susah wehh susah . Kau tak rasa macam mana yang aku rasa sekarang . Kau tak rasa ! Cuba satu hari nanti orang yang kau betul betul sayang buat kau macam ni . Kau akan rasa macam mana sakitnya hati :'\

Relaxx ahh Syaa , kau boleh k . Biarkan dia pergi . Ok ? Ya Allah , tabahkanlah hatiku ini .

Click On The Picture

With that
Syeraa

No comments:

Post a Comment